26/03/2014

I wszystko jasne!



Podczas niezobowiązującej rozmowy wieczornej z dojrzałym, obytym mężczyzną usłyszałam wyrok.

- Wiesz dlaczego jesteś sama? Bo jesteś inteligentna, jesteś bardzo kobieca, masz swój styl i jesteś sobą!

Ja się pytam...co zacz?? Mężczyźni interesują się półgłupimi, męskimi, niestylowymi i udającymi kogoś, kim nie są babiszonami?? Tylko takie mają "wzięcie"? Czy innych mężczyźni się boją? Czy inne nie są w stanie wytrzymać z mężczyznami? Jak to jest? Dlaczego mam być skazana na emocjonalna banicję ze względu na inteligencję, kobiecość, trwanie przy własnych zasadach? Niech ktoś może zrobi jakieś badanie socjologiczne, badania "rynku" samotnych kobiet przed czterdziestką, bo kolokwialnie mówiąc "nie kumam" :D


No comments:

Post a Comment