26/03/2014
I wszystko jasne!
Podczas niezobowiązującej rozmowy wieczornej z dojrzałym, obytym mężczyzną usłyszałam wyrok.
- Wiesz dlaczego jesteś sama? Bo jesteś inteligentna, jesteś bardzo kobieca, masz swój styl i jesteś sobą!
Ja się pytam...co zacz?? Mężczyźni interesują się półgłupimi, męskimi, niestylowymi i udającymi kogoś, kim nie są babiszonami?? Tylko takie mają "wzięcie"? Czy innych mężczyźni się boją? Czy inne nie są w stanie wytrzymać z mężczyznami? Jak to jest? Dlaczego mam być skazana na emocjonalna banicję ze względu na inteligencję, kobiecość, trwanie przy własnych zasadach? Niech ktoś może zrobi jakieś badanie socjologiczne, badania "rynku" samotnych kobiet przed czterdziestką, bo kolokwialnie mówiąc "nie kumam" :D
24/03/2014
Tajemnice rodzinne
- "Lasciatemi cantare......copare mi cantare....scoparemi cantare..."
- Maciej, wiesz co znaczy "scopare"? To brzydkie słowo.
- Jakie? - spytał ze świecącymi oczami.
- Po prostu brzydkie! - powiedziałam stanowczo.
Maciej przytulił się do mnie i cicho powiedział:
- Ale powiedz jakie! No proszę! - Nie dawałam za wygraną, więc przeszedł do decydującego argumentu.
- W końcu jesteśmy rodziną!
23/03/2014
Auć!
Wychodzimy z domu, schylam się, żeby ubrać buty. Maciej:
-Mamo, jedno muszę przyznać.
-Hm? - stękam wiążąc sznurówki.
-Jak się wypniesz, to masz naprawdę duży tyłek...
....bez komentarza....
Subscribe to:
Comments (Atom)


